sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Wednesday 29 February 2012

APJ LIVE : LELAKI MATI BERHAMPIRAN IBU PEJABAT PAS

APJ LIVE : SEORANG LELAKI MATI BERHAMPIRAN IBU PEJABAT PAS CHOW KIT



Ibu Pejabat Pas di Chow Kit. Kuala Lumpur


Aku masih teringat dulu pejabat kebangggaan Pas ni penah terbakar. Kebakaran pada pagi itu menyebabkan semua terkejut. Kata pegawai Bomba ianya berpunca dari kebakaran kotak suis di tingkat 1 bangunan. Itu cerita dulu.

Lepas tu cerita hal budak UPSI tunjuk seluar dalam di situ juga, tapi aku malas nak masuk gambar  kat sini.


Malam tadi lebih kurang pukul 9.30pm , aku lalu depan Pejabat Pas ni. Tiba-tiba aku tengok ramai orang berkumpul dan aku berhenti nak tengok apa benda yang berlaku.

Rupanya ada seorang lelaki mati mengejut di percayai sakit jantung, lelaki itu berumur 50an, menurut jurucakap polis yang aku tanya. Kata polis lagi, lelaki ini bersama saudara maranya sedang berjalan-jalan di sekitar Kuala Lumpur.



Lelaki ini tiba-tiba rebah dan meninggal di tempat kejadian.

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive