sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Saturday 18 February 2012

PANAS !! RAKYAT KEDAH MENGAMOK!!! EXCO PAS LARI LINTANG PUKANG!!! KERANA DAP!!!

AL-FATIHAH ..EXCO KERAJAAN PAS KEDAH TEMPAH MAUT..



ALLAHUAKBAR!!!




Oleh kerana malam ni aku sakit kepala sangat, aku tak nak komen atau tulis panjang lebar walaupun keinginan aku untuk tulis lepas ni banyak. Aku kurang nak bantai pasal Pas Kedah tapi sekarang makin melampau dah. Sejak berkawan dengan Iblis dan Syaitan biaDAP ni, Pas Kedah dah makin hilang hala tuju. Jika Arwah Ustaz Fadzil ada lagi semua ni tak akan jadi macam ni tapi inilah duniawi, yang pergi tetap pergi tapi penganti beliau jenis-jenis malaun yang dah ubah hala tuju sebenar. 

Oklah sakit kepala makin bertambah, nak pekena ubat dan lena di buai intan. Aku harap korang habiskan tengok video ni. Rakyat Kedah ni lain macam sikit, silap langkah dan perbuatan buruk padahnya. Nasihat aku pada munafik-munafik yang ada dalam Pas, cukup-cukuplah jadi barua cina DAP. 

ok salam semuanya.




sumber video ni dari kawan aku : padijantan.blogspot.com tqvm bro.. teruskan perjuangan kita

2 comments:

Anonymous said...

undi pas maknanya undi PR. sama mcm bg undi kat PKR-DAP. pastu depa tukar status tanah, hangpa punya kampung tgadai. baru putih mata. PRU 13, hangpa kena undi dgn bijak. Jgn nanti anak cucu hangpa takdak tempat nak duduk.

Anonymous said...

PAS PIS PUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSS......

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive