sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Monday 5 March 2012

PANAS !! SAYA NAK JADI MB KEDAH, AZIZAN LETAK JAWATAN !!

DATUK PHAHROLRAZI MAHU JAWATAN  PESURUHANJAYA PAS KEDAH DARI AZIZAN? 



Kemelut geng-geng yang satu kapal bulan mengambang ni dah makin lama makin rapuh, semua rakyat dah tau yang MB Pas Kedah dah tak sebulu dengan bekas EXCOnya Phahtolrazi. Surat khabar hari ni kata Phahtolrazi letak syarat jika nak dia pegang jawatan Exco, pertamanya dia tidak mahu Azizan jadi MB Kedah lagi, gelak besar aku dengan gelagat Phahtulrazi ni, hebat sangatkah dia? ataupun teringin nak jadi MB.

Dengar-dengar dari sumber berita Harian yang dia nak pegang jawatan Pesuruhjaya Pas kedah yang di pegang Azizan, (agak dah)

Aku lagi gelak besar pasal katanya dia tidak mahu Azizan bertanding lagi dalam PRU13, bukan apa, takut kaum-kaum Anwarinas tak dapat berkuasa kat Kedah kot, hehe. Macam-macam manusia ada sekarang ni, nak jawatan terang-terang tunjuk kat orang. Pas Owh Pas, aku dah kata itulah akibat berkawan dengan syaitan dan Iblis. Sekarang Iblis dah menguasai dah, tinggal syaitan ja sikit lagi nak menguasai.




Aku sesekali kesian juga kat MB Azizan sorang ni, baru dia  tau penangan kuasa ANWARINAS bila PAS masuk pakatan Syaitan. Balasan Allah dibayar tunai. Kaum-kaum ni akan terus memecahbelahkan orang Islam dalam PAS dan UMNO, bahaya kerana kuasa utama adalah DAP, mereka menggunakan PKR untuk jahanamkan PAS tanpa mereka tunjuk muka tapi dalangnya DAP LAKNAT ni.

Buat MB Azizan, aku harap tabahlah mengharunggi perang dengan Iblis dan Syaitan dalam pakatan HARAM ni. Orang tu nak jawatan, pandai-pandai la jaga Parti agar tak pecah belah.



No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive