sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Wednesday 16 May 2012

PANAS !!!! HARIAN METRO IKLAN SEKS SONGSANG B2B ???

METRO BUAT IKLAN SEKS SONGSANG URUT B2B ? METRO KENA JAWAB!!!




Aku bukan nak masuk campur atau nak memandai tuduh orang itu ini, tapi petang tadi sambil cari iklan kat Harian Metro aku terstop sebentar kat satu iklan ni, terkejut jugak aku bila akbar Metro siarkan iklan urut B2B, Pehhh aku nak ke tempat tu, nak tengok B2B yang di Iklan ni apa bendanya, katanya 'Full Service', ehemmm waw waw waww... nanti aku cerita bab aku seludup ke tempat B2B tu.

Aku rasa B2B ni urutan badan ke badan, antara si pengurut dan orang yang di urut. Rasanya benda ni salah dari segi undang-undang. Undang-undang Agama lagi la beb.

Di sini aku nak kepastian yang benar atau tidak METRO beri ruang pada mereka ini untuk membuat iklan yang boleh hancurkan bangsa dan Agama. 

Nak cari untungpun pada-pada la beb!!  METRO mesti JAWAB !!!!

psst : berapa hinggit korang dapat ambik iklan ni beb? 

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive