sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Tuesday 6 November 2012

EKSKLUSIF !!! VIDEO !! SELEPAS NUAR DAN MIN ADA SEORANG LAGI PEMIMPIN KANAN PKR AKAN DISEBARKAN VIDEONYA !!! LU CABAR WA SEBAR !!! HANYA DI TMK #TUKARKEDAH

siapa gadis ini?? jom lihat aksinya pagi nanti ya!! diakah ?? 


Sebelum aku nak lelap mata ni kerana kepenatan perjalanan jauh untuk dapatkan video aksi pemimpin PKR yang dikatakan beraksi sumbang seperti bos-bosnya. Mula-mula rasa macam tak pecaya saja, dari utara ke Melaka bukan sikit punya dekat woo...

Tetapi perjalanan jauh aku akhirnya berbaloi dengan melihat sendiri Video ini, dah 10 kali aku tengok dan memang sah 99.9 % adalah orang yang dikatakan. Aku tak tahu di mana lokasi video ini dirakam atau di buat yang pastinya bukan satu tapi ada 3 video orang yang sama , cuma tempat berbeza.

Aku nak ucap terima kasih pada sahabat aku yang cukup bertarung nyawa demi menyelamatkan bangsa kita dari syaitan-syatan dalam pakatan. Dan rakaman video no lebih kurang 3 minit setiap satu. Dengan hati-hati aku simpan untuk aku bawa balik ke Kedah video ni yang pastinya akan kecoh satu Malaysia.

Jika dapat kebenaran bos aku yang hemsom tu , aku akan masukkan dalam youtube pagi nanti dan pastimya EKSKLUSIF dari Team Media Kedah untuk rakyat Malaysia menilainya.

Jam dah nak masuk 2.10am, sejuk ekon hotel murah ni dah mengcengkam sampai tulang paling halus aku.. Berdebar nak bawa rahsia besar ni balik Kedah .. Doa semuanya selamat dan berjaya ditunjukkan pada semua rakyat dan rakan media .

Jumpa Esok pagi dengan video panas ini dari kami di TMK . Adios....

No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive