sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Tuesday 20 November 2012

GEMPAQ !!! VIDEO RAKAMAN RAHSIA SIRI PENDEDAHAN URUT DAN SEKS AWEK SIAM MULA BANJIRI KEDAH !!! KEDAH BAKAL HUB SESK SELEPAS THAI?? MAMPUIH AZIZAN !! #TUKARKEDAH




Mula-mula balik sini selepas berkelana berbelas tahun di negeri orang aku mula terperanjat dengan khabar yang di sampaikan dekat telinga aku tentang perubahan besar yang di bawa oleh PARTI PAS KEDAH. Aku ingat mereka melaksanakan hukum hakam Islam seperti yang mereka gebang sebelum menang pilihanraya, rupa-rupanya sebaliknya yang berlaku.

Dari edisi yang kami siasat dan bongkar rupanya Kedah antara negeri yang memiliki penambahan pusat hiburan , rumah urut dan macam-macam lagi. Aku dah pergi lihat House Bar di Alor mengkudu untuk lihat sendiri apa yang berlaku, dan aku berjaya, Kedah dah terbalik hasil pentadbiran Kerajaan PAS !! pandai sungguh PAS uruskan pemerintahan secara Islam sehingga pusat hiburan du Kedahpun ada tarian separuh bogel.

Tapi untuk mendapatkan kepastian aku menyusuri pekan kecil di tengah-tengah Kedah untuk mencari kedai atau rumh-rumah urut di Kedah. 


Ni tak ada kena mengena yang kena adalah pic ni di siam dan di Kedah siam yang urut.

Hasil maklumat dan pelaburan duit untuk dapatkan maklumat teperinci bagi kes rumah urut aku terpaksa laburkan sedikit pengeras untuk mudahkan tugas aku cari bukti, ternyata bukan sahaja urut badan,batin, B 2 B tetapi khidmat SEKS JUGA DISEDIAKAN !! Aku terkedu dengan video rakaman yang aku tengok, mamat ni memang pandai ikut apa yang aku nak, PEHHH !!!! hasilnya siam doll mengangkang di Negeri akuu !!! Dalam hati aku nikah Islam yang di bawa PAS Kedah !!!

Tertera mereka memiliki lesen yang sah tetapi yang tak sah adalah aksi di sebalik lesen ini !!! aku terkedu beb !!! bukan takat 1 tapi 3 sekali korang boleh layan serentak !!!! Apa jenis aksipun ada la der !!! 

aku nak minta geng aku edit dan potong yang tak elok tapi AZIZAN pasti terkedu dengan video ini dan lokasinya !!! Azizan buta atau buat-buat tak nampak !!! SIAM SEPARUH BOGEL TUNGGU MU DI PINTU NERAKA LA AZIZAN WEIII !!! HUH !!!! 

1 comment:

Anonymous said...

Skang ni pemerintahan BN dah. Ko dah xde buat research dah ke skang kat Kedah? Xnmpak plak ko pos2 psl kajian mcm ni lagi. Aku yg balik kedah setahun sekali pun tau kat mana lubuk2 terbaru. Xkan ko yg rajin buat research xtau kot? Nak buat research biar adil. Jgn sebab ko anti Pas br ko buat research. Tipikal melayu!

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive