sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Friday 16 November 2012

MASALAH DALAMAN ANTARA DUA PIHAK BERTELAGAH PUNCA KP PERLIS LETAK JAWATAN???

Aku tak mahu campur sebenarnya tapi bro PK Perlis dah umpama bro aku, aku tak tahu apaa punca dia letaak awatan tapi aku dapat rasa apa yang jadi. Beliau letih dengan karenah dalaman UMNO Perlis yang tak pernah selesai, itu aku rasa la.

Apapun berita ini sangat menyedihkan aku tatkala PRU makin hampir, dan aku hormati dia, itulah keputusan yang telah dibuat. Cuma aku nak cakap supaya yaang mana dah lama tu berambuslah sebelum dihalau. Cukup-cukuplah lama-lama orang dah jemu dengan perangai hampa, sama ja kat Kedah ni. 

Aku nak link kat Blog depa tengok apa sebenarnya berlaku pada KP Perlis !!

BACA SINI LA BEB

Khabar yg bertiup kencang di laman sosial facebook,megatakan ketua pergerakan pemuda UMNO Negeri Perlis,merangkap ketua pemuda bahagian Padang Besar telah melepaskan semua jawatan yg di sandang di dalam UMNO,Ini semua gara2 status yg tertulis di laman FB beliau
Sy sempat ke rumah beliau ptg td utk bertanyakan perkabaran ttg hal ini,tp beliau enggan megulas.
Kepada kerajaan negeri dan pusat sy minta tolong untuk mendengar masaalah kami pemuda di akar umbi ni,dah sampai tahap mcm nie


Buat KP Perlis teruskan berada dalam landasan perjuangan !!!

No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive