sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Sunday 20 January 2013

PAS HARUS BAGI KAD KUASA BAGI AHLI YANG KUTIP DERMA !!!! SUKA-SUKA HATI KUTIP DUIT MASUK POKET !!!


Aku dah sound banyak kali pasal benda ni , dah banyak kali jugak aku pergi ke program besar seperti demontrasi yang depa buat dan banyak kali jugak aku lihat ada orang suka-suka kutip duit derma kononnya untuk derma ke syurga .

Bagi aku untuk mengelak sangsi orang ramai terutama ahli PAS sendiri mengenai mereka yang mengutip derma di program dan bagi mengelak peenipuan masuk poket sendiri , PAS harus mengeluarkan 'kad kuasa' hanya mereka yg sebenar saja boleh menguip derma.

Aku terperasan masa himpunan kebangkitan rakyat tempoh hari sehingga ada orang PAS sendiri mengadu ada oraang cuba menipu dengan mengutip derma tanpa kebenaran .

Di perhimpunan berkenaan hampir lebih 50 orang membawa pelastik beg untuk mengutip derma dari orang ramai, ada berbaju kuning , hijau dan sebagainya.

PAS harus mengambil berat hal ini bagi mengelak duit rakyat ditipu .. dah la tipu dijanjikan syurga ...

~ HARAP MAKLUM ~

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive