sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Tuesday 30 July 2013

GEMPAR !!! PELAKON DRAMA TERTIKAM DIRI SENDIRI !!!



Hero drama 'Menjinak Ombak ' , Shukri Yahaya tertikam lengannya sendiri dengan pisau semalam ketika menjalani penggambaran drama tersebut. 

Dipetik dari portal Media Hiburan, Shukri menceritakan serba sedikit kejadian yang berlaku kira-kira jam 5 petang itu.


"Ini bukan salah sesiapa tetapi kesilapan saya sendiri apabila pisau yang saya pegang tertikam tangan sendiri. Sepatutnya tikaman itu dibahagian tepi tetapi ia terkena di bahagian pergelangan tangan kanan saya.

"Saya sendiri terkejut kerana tidak sangka ia tersalah tikam. Mujur Abang Along (Along Kamaluddin) selaku pengarah dengan segera mengambil baju dan mengikatnya tangan saya," katanya.

Shukri terus dibawa ke Hospital Selayang untuk mendapatkan rawatan.

Bagi mengelakkan sebarang jangkitan kuman pada luka tersebut, Shukri akan menjalani pembedahan pada jam 3 pagi ini.


Apj harap Shukri cepat sembuh dan boleh berlakon sepertti sedia kala , setiap apapun perkerjaan yang kita lakukan kita kena berhati-hati kerana malang tidak berbau , kalau bau kita dah lari jauh-jauh elok malang tu kan !! hihi 


No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive