sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Friday 18 April 2014

AKHLAK KARPAL SINGH LEBIH MULIA DARI ANWAR - IBRAHIM ALI



BERIKUT MERUPAKAN KENYATAAN PRESIDEN PERTUBUHAN PRIBUMI PERKASA (PERKASA) BERHUBUNG KEMATIAN PENGERUSI DAP, KARPAL SINGH HARI INI.

Karpal telah memberikan sumbangan besar dalam mewarnakan politik Malaysia. Saya turut merasakan kehilangannya.

Akhlaknya lebih mulia daripada Anwar Ibrahim.

Saya antara ahli parlimen yang selalu bertengkar dengan Karpal Singh di Parlimen.

Saya masih ingat bagaimana marahnya Karpal kepada saya bila saya kata saya lulus undang-undang di Holiday Inn bila menjawab penghinaannya terhadap saya,dimana saya tidak tahu undang-undang. Akan tetapi Dr Mahathir lantik saya jadi Timbalan Menteri jaga undang-undang.

Satu perkara yang buat saya hilang hormat kepada Karpal iailah bila mendiang tidak menghormati agama Islam dengan mengatakan 'langkap mayat dia dulu's ebelum Malaysia jadi negara Islam/atau laksana Hukum Hudud'.

Sikap ini amat melampau, tidak hurmat agama Islam.

Mendiang dikatakan pejuang keadilan,tapi tidak menghormati keadilan dlm Islam.

Mendiang juga double standard. Ini myebabkan saya hilang hormat kepadanya.

Takziah kepada keluarga mendiang.

No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive